Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
|
Дистанційне навчання
Оголошення Шановні батьки! Всі новини буду розміщувати на сайті. Ласкаво запрошую відвідувати сайт щоденно! З повагою Людмила Анатоліївна.
Шановні батьки! З 04.12.2018 у всіх школах міста Волновахи оголошено карантин. Згідно наказу Управління освіти, сім'ї молоді та спорту Волноваської РДА № 216 від 03.12.2018 навчальний процес призупинено до стабілізації епідеміологічної ситуації. Згідно наказу організовується дистанційне навчання учнів з усіх предметів. Заводимо додаткові зошити для самостійного навчання з рос. мови, укр. мови, матем. Укр. мова - с. 53 - 55 "Іменник" (порівнюємо з рос. мовою), вивчити правило "Іменник - це частина мови, яка вказує на предмет та відповідає на запитання хто? що?. Наприклад: хто? дитина, що? дерево". Вправи 106-113 переглянути усно, письмово: впр. 108 (просто доберіть споріднені іменники і запишіть),109 за завданнями підручника. Укр. мова (літ. чит.) - залишається позакласне читання за темою "Моя країна - Україна", с. 74-77, виразно читати, опрацювати завдання, вивчити вірш А. Костецького "Грудень". Рос. мова - учим падежи и вопросы к ним ( моя табл. на форзаце учебника), повторяем склонения имен существительных. Учимся склонять имена существительные во множественном числе - с. 89 (упр. 53), обращаем внимание на окончания существительных, правило и "Добрый совет"(с. 90-92) (разбор имени существительного как части речи). Упр. 152 - 159 просматриваем усно, письменно: упр. 154,157,159 (красиво оформить). Рос. мова (літ. чит.) - готовимся к проверке "Чтение вслух" (техника чтение и понимание прочитанного, результаты фиксируются, не оцениваются), читаем рассказ Ю. Н, Тынянова "Поступление в лицей" с. 49 - 53, выполняем задания к тексту с. 54, составляем план и 5 вопросов к тексту, пересказываем по плану. Все записать в рабочую тетрадь по литературному чтению. Математика - тема "Сложение и вычитание именованных чисел", кто не поймет, будем разбирать в школе, делаем то, что доступно, что получается. Смотрим на номера с образцами правильного выполнения сложения и вычитания. № 439-447, все просматриваем устно, письменно: №442 (в столбик),444 (решение в столбик), 447. Выражения на несколько действий записываем сначала в строчку, как в учебнике и ниже решаем в столбик по действиям.№ 448 - 454, все номера просматриваем устно, особенно № 448, 449 с объяснением (Это сложно!). Если что непонятно, звоним. Если сложно разобраться - оставляем. Письменно: № 450, 453,454. № 455 - 462, все номера просматриваем устно, письменно: №456, 461, 462. № 463 - 472, все номера просматриваем устно, письменно: № 467, 469, 471. Будет ещё одна контрольная работа. Природознавство - готуємося до контрольної роботи №3, повторити с. 64-84, вміти по карті півкуль визначати місцезнаходження материків і океанів. С. 85 - 86, самостійно опрацьовуємо тему "Що розповідає карта про форми земної поверхні?", орієнтуватися по карті у зошитах та у підручнику. Виконати у зошиті відповідні завдання до теми. Я у світі - с. 59 - 64, тема "Об аккуратности", відповідні сторінки у зошиті. Домашнє завдання на період 10.12.18 - 12.12.18 Укр. мова - "Рід іменників", с. 56 - 58. Впр. 114 - 121 переглянути усно, письмово: 115, 121 (А). Рід іменників чоловічий рід він мій □, -о стіл□, дядько жіночий рід вона моя -а, -я весна, учениця середній рід воно моє -о, -е, -я небо, серце, плаття Укр. мова (літ. чит.) - с. 78-81, життєвий шлях і творчість Лесі Українки, виразне читання віршів "Мамо, іде вже зима", "Спить озеро", виконати завдання до віршів. Рос. мова - с. 93-95 "Имя прилагательное. Повторяем правило по таблице. Просматриваем устно все упр. 160-163, письменно: 162, 163. Связь имен существительных и имен прилагательных обозначаем по образцу упр. 161 (с. 94). "Род и число имен прилагательных" - с. 95-96. Просматриваем устно все упр. 164-168, письменно: упр. 167, Рос. мова ( літ. чит.) - с. 54-57, краткая биография и творческий путь А. С. Пушкина, выразительно читать отрывки из стихотворений "Няне", "Зимнее утро" (два отрывка), любой из трех - выучить наизусть. Математика - "Спосіб округлення чисел при додаванні та відніманні", № 473 - 481, просматриваем все номера устно, письменно: № 477, 480, 481. "Діаграми" , № 482-489, все номера просматриваем устно, письменно: № 484, 488, 489. "Задачі на рух. Швидкість" - № 490-499, выучить правило, запомнить формулу, письменно: № 493, 496, 498. Все темы будем еще проходить, но кратко. Видео "Знакомимся с понятием "Скорость" - https://www.youtube.com/watch?v=vj-XDlgnlR8 Природознавство - с. 87-89, "Який материк на Землі найбільший?", відповідні сторінки в зошиті, вчимося знаходити і показувати на карті півкуль материки.
|
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||