Середа, 15.05.2024, 10:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя Бричук Людмили Анатоліївни

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 44
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Методична скарбничка » Розробки

Інтегрований урок математики у 1 класі Тема тижня. Професії Тема уроку. Лічба 1 – 10. Математика у професіях. Гра «У магазині»
[ · Скачати дистанційно () ] 24.03.2020, 15:46

     

                                                                                                                    Бричук Людмила Анатоліївна

                                                                                                                    вчитель початкових класів

                                                                                                                   Маріупольської ЗОШ І-ІІІ ст. №50

                                                                                                                    Маріупольської РДА

Інтегрований урок у 1 класі (математика, «Я досліджую світ»)

Тема тижня. Професії

Тема уроку. Лічба 1 – 10. Математика у професіях. Гра «У магазині»

Мета уроку. Закріплювати навички:

 - лічби та додавання і віднімання в межах 10;

 - порівняння чисел;

 - визначення складових задачі та розв’язання простих задач.

 Вчити порядку роботи над задачею за пам’яткою.

 Продовжувати знайомити дітей з професіями, розширювати їхній особистий  досвід, коло знань про працю дорослих у магазині.

Дослідити властивості паперу (зошита) на основі практичних дій, дізнатися як зошит потрапив до магазину.

Збагачувати словниковий запас дітей.

Розвивати комунікативні та математичні компетентності, інтерес до гри, мислення, увагу, спостережливість.

Виховувати повагу до людей різних професій, ввічливість, бережливе ставлення до природи.

Обладнання. Презентація Power Point, ілюстрації людей різних професій, набір роздрукованих грошових купюр номіналом від 1грн. до 10 грн. (на кожного учня), зошити, листки з зошита, смайлики (у кожного учня), памятка «Робота над задачею», відео фізкультхвилинки, відео «Із чого виготовляють папір».

Перебіг уроку

І. Етап орієнтації. Мотивація діяльності

1. Емоційний настрій на урок

Всі почули ви дзвінок —

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався —

На перерві постарався.

Тож тепер часу не гаймо,

І урок розпочинаймо.

Стали, дітки, підтягнулись,

Одне одному всміхнулись.

2. Мотивація

- Ви добре знаєте що кожна людина  повинна працювати. Праця була, є, і буде основою життя людей на землі. Щоб стати хорошим спеціалістом, потрібно багато знати і вміти. Сьогодні ви - учні. Навчання – теж праця. Тож давайте налаштуємось на гарну працю у колі друзів.

ІІ. Цілепокладання

1. Бесіда про професії з опорою на досвід дітей. (Ілюстрації)

- Яка тема  нашого тижня? (Професії).

- Що таке професія? (Професія - це улюблена справа людини, яку вона обрала у житті).

2. Діалог – дослідження – спогад (Слайд 2).

- У вас було завдання на протязі тижня спостерігати, з людьми яких

професій ви зустрічаєтеся по дорозі до школи. Давайте згадаємо і зробимо висновок з ваших досліджень.

- Яка з цих професій, на вашу думку, найбільше повязана з математикою?

3. Загадка

В магазині на вітрині

Розкладає він свій крам,

Буде радий покупець.

Всіх обслужить… (продавець). (Ілюстрація)

- Ми  урок сьогодні присвятимо одній із професій, яка дуже пов’язана з математикою і будемо вчитися сьогодні, розв’язувати, досліджувати, порівнювати, міркувати, таємниці математики і світу знову відкривати.

ІІІ. Цілереалізації

1. Діалог – дослідження «Що потрібно продавцеві для роботи?» (Слайд 3)

- Ви були у магазині? Які є магазини? (Магазини іграшок, одягу, продуктів,

 канцтоварів, взуття, техніки  і т. д.).

2. Гра «Закодоване слово»

- Зараз ми з вами маємо розшифрувати слова, які означають те, без чого не може працювати жоден продавець. Розвяжемо приклади, і прочитаємо слова. (Гроші, товар). (Слайд  4).

(Учитель на дошці пише ці слова).

— Хто знаходиться за прилавком? (Продавець.)

— Хто купує товар? (Покупець.). (Ілюстрації)

— Усе що продається в крамниці (словникова робота – магазин) називається «товар». За покупку ми платимо гроші.

3. Ознайомлення з купюрами (Ілюстрації, роздатковий матеріал для дітей. Слайд 5).

Діти розглядають купюри різних номіналів, називають якого вони кольору, називають номінал.

Практичні дії:

- показати 1грн., 10грн., 5грн., 2грн.;

- з яких купюр може складатися 5грн., 2грн., 10грн.? (Показати купюрами)

4. Математичний диктант

Робота в зошитах.

- Запишіть цифри, які зображені на купюрах, які показує вчитель.

- Додайте однакові числа, запишіть приклади і розвяжіть їх.

- Взаємоперевірка. (Слайд 6).

5. Ігрова фізкультхвилинка з опорою на досвід дітей

- Пограємо у професії. Я буду називати професію, а ви виконувати дії, повязані з цією професією.

Скрипаль, косар, кухар (ліпимо пиріжки), учитель (рахуємо пальчики), регулювальник, водій.

6. «Мозковий штурм»  (Слайд 7).

- Ми з вами на початку тижня познайомилися з задачами. Пригадаємо:

- З яких частин складається задача? (Ілюстрація)

- На що вказує умова? (На те, що відомо в задачі).

- На що вказує питання? (Про що потрібно дізнатися в задачі).

- Що потрібно зробити, щоб відповісти на запитання задачі? (Потрібно розв’язати задачу). Пам’ятка розв’язання задачі (Ілюстрація. Додаток)

7. Розв’язання задач (Слайд 8)

Гра «Порахуй гроші»

На екрані розташовано два вирази  (вчитель читає задачу, учні обирають вираз, який є розв’язанням і пояснюють свій вибір). Запис у зошити однієї із задач.

8. Гра «У магазині іграшок»

- Діти, всі ми з вами часто ходимо до магазину. Ми вже  говорили, що магазини є різні. Зараз ми побуваємо у магазині іграшок. (Слайд 9)

- Розгляньте, що є у магазині. Порахуйте іграшки у дівчинки зліва, а потім справа. Порівняйте числа. Запишіть.

- Порахуйте іграшки у хлопчика зліва, а потім справа.

Порівняйте числа. Запишіть.(Запис на дошці).

9. Фізкультхвилинка музична «Посмішка» 

10. Гра «У магазині»

- А зараз ми з вами уявно вирушимо у магазин канцтоварів (словникова робота). (Слайд 10).

- Розгляньте товар у магазині та ціну кожного товару. Купіть любих два товари і покажіть купюрами (у кожного учня), скільки вам потрібно заплатити грошей продавцеві. (Учні складають задачі та показують купюрами, скільки коштує товар).

- Давайте скажемо, як потрібно себе поводити у магазині. Як ви будете звертатися до продавця? (Повторення правил ввічливості).

11. Проблемна ситуація

- Діти, ось ми з вами побували у магазині канцтоварів. Ми вже говорили про книги і як їх друкують. А хто знає, звідки до нас прийшов зошит? Як він виник? Який шлях пройшов?

12. Дослідження «Звідки зошит до нас прийшов?» (Слайд 11)

- Діти, візьміть у руки зошит та скажіть, який зошит за формою.

- Який на дотик? Із чого виготовлений?

- Візьміть у руки листок із зошита (є у кожного учня) та скажіть, які дії ми можемо з ним зробити (складати, мяти, рвати, різати і т. д. )

Практичні дії.

13. Перегляд відео «Із чого виготовляють папір?»  (Слайд 12)

- А зараз ми дізнаємося більше, звідки ж до нас прийшов зошит?

- Які професії пов’язані з виробництвом зошита?

- Що ми маємо робити, щоб було більше паперу? (Саджати дерева, збирати макулатуру).

ІУ. Етап рефлексійно - оцінювальний

1. Підведення підсумків

- Який висновок ми можемо зробити з нашого уроку?

- А на вашу думку,  розвязувати задачі складно?

- Чи сподобалася вам професія продавця? Можливо, хтось після сьогоднішнього уроку, вже мріє стати продавцем?

- Чи є якась професія сама важлива?

- Розкажіть вдома батькам, як до нас зошит прийшов.

2. Рефлексія настрою та емоційного стану. (Слайд 13).

- Діти подякуйте один одному за урок. Покажіть смайликом (у кожного на парті), який у вас зараз настрій.

Ось і продзвенів дзвінок.

Закінчився наш урок.

На уроці по заслузі

Щиро дякую вам, друзі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                           

Категорія: Розробки | Додав: mila
Переглядів: 261 | Завантажень: 105 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Сайт учителя Бричук Людмили Анатоліївни ludmila-7070@ukr.net © 2024
uCoz