Середа, 15.05.2024, 16:19
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя Бричук Людмили Анатоліївни

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 44
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Методична скарбничка » Розробки

Урок «Я досліджую світ» у 1 класі за темою «Ми у професіях»
[ · Скачати дистанційно () ] 24.03.2020, 16:05

                                                                                                                    Бричук Людмила Анатоліївна

                                                                                                                    вчитель початкових класів

                                                                                                                   Маріупольської ЗОШ І-ІІІ ст. №50

                                                                                                                    Маріупольської РДА

 

Я досліджую світ

Тема. Ми у світі професій

Мета. Продовжувати ознайомлювати учнів із різноманіттям професій, формувати розуміння того, що основою успіху у будь-якій професії є навчання та працелюбність, вчити розпізнавати професії за формою одягу та знаряддями праці, виховувати повагу до людей різних професій, довести важливість всіх професій.

Обладнання. Презентація POWER POINT «Загадки», LEGO, шаблони капелюхів для кожного учня, ножиці, клей, картки з малюнками предметів (по професіям), малюнки лікаря, поліцейського, кухаря, пожежника, кольорові картки для об’єднання у групи

 

Перебіг уроку

І. Створення емоційного настрою

Активність «Ми - одна сім’я»

(Діти промовляють за вчителем слова, тиснуть один одному руки, усміхаються).

Наше коло, мов сім’я.

Друзі ми: і ти, і я.

-Добрий день, сусіду зліва,

-Добрий день, сусіду справа.

Ми - одна  сім’я.

Наше коло, мов сім’я.

Друзі ми: і ти, і я.

Обніми сусіда зліва,

Обніми сусіда справа.

Ми - одна  сім’я.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Бесіда «Головна професія»

1. Робота над віршем (підручник Т. Воронцової, с. 26).

Спитай у тата і у мами,

Які професії у них.

Професій різних є чимало,

Сповна їх вистачить на всіх!

Та є одна поміж професій,

Якої вчаться у житті.

Вона для кожного найперша,

Якої вчитимешся й ти!

Учитель, лікар та геолог,

Письменник, слюсар чи кресляр —

Всі називають головною

Одну професію — школяр!

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш там набуть,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким в дитинстві мрієш буть!

Анатолій Костецький

Запитання для обговорення:

- Про що ми говоримо цього тижня?

• Які професії згадано у вірші?

• Яку роботу виконують люди цих професій?

• Полічіть, скільки їх? (7).

• Яка професія найголовніша?

- Найголовнішої професії не існує, тому що кожна професія важлива, корисна, потрібна. Зараз вашою головною професією є навчання

- Сьогодні ми з вами спробуємо уявити себе в різних професіях і ще більше дізнаємося про професії.

ІІІ. Руханка «Скульптура»

- Обєднаймося у групи, спробуємо разом вибрати професію і показати її у рухах без слів. (Обєднання за допомогою кольорових карток)

ІУ. Загадки про професії (презентація)

- Молодці, як багато ви вже знаєте, які є професії.

У.  Виготовлення маски на голову.

Гра «Створюємо капелюхи професій»

- А зараз ми виготовимо  капелюхи, які символізують головні убори кухарів, поліцейських, лікарів та пожежників. 

- Ви витягнете листочок з капелюшком та обєднаєтеся у групи, сядете за столи по групах. Ми з вами виріжемо капелюх, причепимо його до смужки і одягнемо на голівки.

УІ. Руханка «Куховаримо»

Пропоную дітям стати колом, яке являє собою уявну тарілку. Називаю, яку саме страву учні класу будуть разом уявно готувати (борщ, салат, компот

тощо). Після цього кожен учасник сам придумує та називає, яким саме інгри-

дієнтом він буде (ківі, апельсин, йогурт, сметана тощо).

- Зараз ми будемо готувати … (наприклад, фруктовий салат)». Після цього називаю у довільній послідовності, які саме складові майбутньої уявної страви буде покладено у тарілку. Той, кого назвали, має стрибнути у центр та взяти за руки всіх тих, хто вже сидить у колі. Гра продовжується доти, поки всі відповідні «інгредієнти» не будуть у «тарілці».

УІІ. Робота в групах

Гра «Кому що потрібно?»

1. Об’єднати дітей у групи відповідно до того, які капелюхи вони створювали.

2. Учитель роздає дітям картки з предметами, кожна група учнів обирає ті предмети, які потрібні для їх професії і розповідають те, що знають про кожний предмет.

Наприклад: «Це м’ясорубка, можна подрібнити м’ясо, хліб, цибулю і зробити котлети» або «Це шприц, їм лікар робить уколи, щоб лікувати людей, які хворіють».

УІІІ. Вправа «Най-най...»

- А тепер я пропоную вам пограти у цікаву гру. Ваше завдання — називати ті професії, які, на вашу думку є:

• найзеленішими — це... (садівник, квіткар, міський фермер тощо).

• найсмачнішими — це... (пекар, кондитер тощо).

• найвеселішими, найсмішнішими — це... (клоун, гуморист тощо).

• найкрасивішими — це... (перукар, стиліст, дизайнер одягу тощо).

• найволохатішими — це... (ветеринар, дресирувальник тощо).

• найбалакучішими — це... (журналіст, телеведучий, актор тощо).

ІХ. Підсумкові завдання (зворотний зв’язок, рефлексія, релаксація)

В колі за бажанням діти розповідають про яку професію вони мріють і чому. – А зараз візьмемося за руки і скажемо один одному «Ми – молодці!». Поаплодуємо собі  та одне одному.

 

Категорія: Розробки | Додав: mila
Переглядів: 309 | Завантажень: 98 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Сайт учителя Бричук Людмили Анатоліївни ludmila-7070@ukr.net © 2024
uCoz