Читання — досить складний i часто важкий процес, який забирає в дітей багато сил i часу. I доки дитина не навчиться читати швидко й свідомо, думати й співчувати під час читання, цей процес не буде приносити їй радості та задоволення. Але, як свідчить практика, формуванню певних навичок сприяє виконання багаторазових тренувальних вправ, які не приваблюють своєю монотонністю й одноманітністю. Мета запропонованої мною системи вправ — знайти такі способи відпрацювання навичок читання, які б діти виконували iз задоволенням i цікавістю, викликали позитивні емоції в npoцeci навчання.
Із першого дня навчання я намагаюся планувати уроки навчання грамоти, а згодом i уроки читання так, щоб діти якнайбільш оволоділи всіма якостями читання й при цьому не лише навчалися читати, а й думати, відчувати, жити, творити.
Для оптимізації процесу навчання читанню й формування зацікавленості в роботі з книгою я впроваджую систему роботи, яка дає змогу молодшим школярам оволодіти навичками правильного читання, удосконалити його швидкість, допомогти глибше зрозуміти прочитане.
Багато років я опрацьовую досвід роботи В. Б. Едигея. Я хочу поділитися з вами методом, основною ідеєю якого є принцип розв’язання анаграм. Анаграми – це набір букв, які переставляються в довільному порядку, і з яких складається слово.
Ця методика сприяє вирішенню глобальної проблеми школи – вихованню пізнавального інтересу до навчання, прагнення до оволодіння знаннями.
Цю методику широко використовую на уроках читання, мови, природознавства та ін.
Розробила дидактичний та наочний матеріал.
http://depositfiles.com/files/da84ja4ju
|